Özür diliyoruz

Bazı aydın’ lar demişki;

1915′te Osmanlı Ermenileri’nin maruz kaldığı Büyük Felâket’e duyarsız kalınmasını, bunun inkâr edilmesini vicdanım kabul etmiyor.
Bu adaletsizliği reddediyor, kendi payıma Ermeni kardeşlerimin duygu ve acılarını paylaşıyor, onlardan özür diliyorum.

Amerika’ da Kızılderilileri katledenler özür mü diledi?  Milyonlarca insanı devrim adına yerinden yurdundan süren, milyonlarca insanı da hunharca katleden SSCB’nin özür mü diledi? Yoksa kültür devrimi adına insan kasaplığına soyunan  Mao’ nun Kızıl Ordusu mu özür diledi? Afrikanın bugün olmuş hâlâ kanını emen ve bugüne kadar orda milyonlarca insana hayvan muamelesi yapan ve milyonlarca insanı yamyam diye katleden sömürgeci avrupalı emperyalistlermi özür diledi? Fransanın 1960 larda cezayire uyguladığı katliamlar sebebiyle,  ölen 1.5 milyon insan için özür mü diledi?  Iraktaki, Çeçenistandaki, Filistindeki, Afganistandaki işgalciler özür mü diledi? ABD ve ingiltere son yuzyılda öldürdüğü milyonlarca kişiden özür mü diledide siz cıkıyor özür diliyorsunuz!  İyi bende cıkayım tüm yumurtalardan özür dileyim. Ya ben sizi kolestol yapıyorsunuz, kalbe zararlısınız diye yemedim bunca yıl. Onu bırak yedirmedim. Halbuki yanılmışım kalbede cok yararlıymış… Hemen aydın görüşlü 3-5 kişi toplayıp yumurta eylemi yapayım. Hep merak etmişimdir bu aydın’ lar , aydın’ damı yasıyor. Neye göre aydın? Kime göre aydın? Kim belirliyor bu aydın’ı ? Her kafasına göre hareket eden aydın mı oluyor? Şimdi ben tersini savununca karanlık mı oluyorum?

Arkadaş kusura bakma ben özür, mözür dilemem.Benim adıma’ da kimse özür dilemesin. Burada kafatascılığıda yapmıyorum. Ben tarihi, tarih’ le yargılarım. O zamanın sartlarıyla yargılarım. Onlar benden özür diliyormu ki, ben özür dileyecem.  Sen fransızlarla, ruslarla bir ol, yöre,bölge halkını kes, biç doğra savasın bizim lehimize sonuclanmasıyla intikam ateşi içinde olan anası, babası, kardeşi doğranmış kişiler gelip hesap sorunca soykırım olsun. Adama sormazlarmı bunca yıl hep beraber yasadık da ne oldu da isyan ettiniz. Doğu halkını katlettiniz? Ne olduda tehcir(zorunlu göç) oldu o zamanlarda? Öncü ermeni militanlar fiili olarak isyan edip düşmanla işbirliği içine girmiş olduklarından dolayı, Doğudaki yöre halkını kesip biçtiğinden dolayı, kimin militan kimin normal halk olduğu bilinemeyeceği için tehcir kararı alınmıştır. Bu kararı aldıran zihniyetler utansın ve özür dilesin. Rahatlık kıcımıza batıp , isyan edip osmanlının bu kötü durumundan faydalanmak istediğimiz için Türkiye cumhuriyetinden özür diliyoruz demeleri gerekiyor.   TSK’da olsun, arşivimizde ki belgeleri kıcımızdan mı ürettik? Türkiye Cumhuriyeti kaç defa hodri meydan dedi, bu ülkenin başbakanı kaç defa gelin dedi. Gelmediniz. Benim ermenilerle hiç bir zaman sorunum olmadı. Hatta ermeni”istanbul” nasıl biridir deseniz. Kesinlikle namuslu, dürüst insanlar derim. Sizin derdiniz ne biliyormusunuz! Toprak ve para. Osmanlı zamanındaykende öyleydi. Halen değişmediniz. Yeriniz yurdunuz yoktu aynen yahudiler gibi. Hep beraber yasadık bu topraklarda. Yunanistanda yahudileri besledik, doğuda ermenileri. Kimse kusura bakmasın. Seneler önce benim yurdumu leş kargalar gibi sağdan soldan istila edecekler. Irz, namus, bayrak, din her sey gidecek. Namluyu evimin kapısına dayacaklar. Benim kuzu olmamı mı bekleyeceksiniz! Adı üstünde savaş. Hemde dünyanın en namuslu savası. Evimi koruyorum. komsumu koruyorum. kadınlarımı, kızlarımı koruyorum. O sizin probleminiz. Bu yüzyılın basında gelişen olaylardan ben sorumlu değilim. Özelikle savaş ortamında dayatılan konular beni hiç ilgilendirmez. Onlar önce 1992 yılında olan azerbeycan daki hocalı katliamı konusunda özür dilesinler. Bak ne diyorum 1992. Bana gelip kimse insanlık dersi vermesin. Hocalı katliamını”video’1992 de yapanlar… 1915 de neler yapmamıstır?  Ha düşün bakalım… Azıcık kafanı calıstır. SSCB dağılır, dağılmaz. Ermeniler Azerbeycan’ da etnik temizliğe başladılar. Bunları kamarelar önünde yaptılar! Farzet ki kameralar yoktu?!? Aynen Osmanlı dağılma sürecindeyken doğu daki halkımıza yaptıkları gibi… Aynı tas, aynı hamam… Sonra soykırımcı biz oluyoruz. Ha cok iyi. Ee baska? Soykırım (genocide) ne demek ve ülkemize insanlarımıza ne gibi zararlar getirir haberiniz var mı sizin? Geleceğimizi ipotek altına aldırmak mı amacınız? Batı avrupa’ nın o pis oyunlarına geldiğiniz ve durduk yere beyinleri sulandırdığınız için sizi kınıyorum. Suçlu olan özür diler!  Pişman olan geri vites yapar! Bu soykırım ermeni olayları gazetelere bile yansımaması gerekirken,  ulusca, halkca biz böyle bir şey yapmadık o kadar diyeceğimiz yerde, belgelerimiz arşivlerimiz kapı gibi acıkken, devletimiz göğsü acık gelin derken, bizim kendi köşe yazarlarımız sulandırıyor. Ee bravo valla…  Bakın arkadaşım tüm dünya birlik olsa, ambargo uygulasalar dahi ne özür dilerim nede soykırımı kabul ederim. Tarihi tarihle yargılayın. İstanbul’ u bizans dan alıp, yuzyıllar boyu Yunanistan’ ı topraklarımıza kattığımız içinde özür dileyelim mi? Hayret bir şey ya…

Evet bende özür bekliyorum ama sizin anlayısınıza karsı cıkarak diyorum ki:

WWW.OZURBEKLİYORUM.COM

NOT: KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR ÇOK GELDİĞİNDEN YAYINLAMAYACAĞIMI BİLESİN …ONA GÖRE AHKAM KES…

Muhtemelen Benzer Yazılar

82 Yorum Yapılmış

  1. 1

    ebru
    16 Ara 2008 ~ 08:53

    o aydınları ermenistan a yollamalı. orada yaşasınlar. her gün de özür dilesinler dengesizler.
    cahil aydınların yaptığı iş bu kadar pespaye olur.
    sinirleniyorum .

  2. 2

    IBRAHIM TOMARZA
    16 Ara 2008 ~ 14:52

    SAYIN YONETICI ERMENI TEHCIRI DUNYA OLCUGUNDE ERMENILERE KARSI TASARLANMIS GAYET FECI VE VAHSI BIR SOYKIRIMDIR.BU THECIRI YAPANLAR ITTIHAT TERAKKI ILERI GELENLERI ENVER CEMAL TALAT VE NAZIMDIRLAR. BU FECI CINAYET ADINA TESKILATI MAHSUSA DENEN COGUNLUGU ASKER KACAKLARI AFFEDILEN MAHKUMLAR VE HAMIDIYE ALAYLARI TARAFINDAN YERINE GETIRILMISTIR. ERMENILERIN BIR FERDI KALMAMACASINA YOK EDILMELERINI ICEREN SURIYENIN DORI ZOR COLLERINE GERI KALANLARINDA GONDERILMESINI ONGOREN TELGRAF BIZZAT TALAT CA TUNM VALILIKLERE TEBLIG EDILMISTIR.BU KONUDA OSMANLI KAYNAGI ISTEYEN-MEVLANZADE RIFAT IN TURKIYE INKILABININ ICYUZU ADLI ESERI OKUMALARINI ONERIRIM PINAR YAYINLARI.
    AYRICA CUMHURIYET HUKUMETI BU KATLIAMIN SORUMLULARINI CEZALANDIRMIS BASTA BOGAZLIYAN KAYMAKAMI OLMAK UZERE IDAM ETTIRMISTIR.BU KONUDA MK ATATURK SON DERECE UZUNTU ICINDE OLDUGUNU BELIRTMISTIR.
    GELELIM OZUR MESELESINE EVET AMERIKALILAR KIZILDERILI KATLIAMINDAN OTURU OZUR DILEMISLERDIR.AVUSTRALYADA ISE GECEN YIL ABORIGINLERDEN OZUR DILENMISTIR.ORNEKLERI UZATABILIRIZ.
    GAYRI MUSLIMLERE YAPILAN DAVRANISLAR BUNUNLADA KALMAMIS 6-7 EYLUL OLAYLARINDA IS CIGIRINDAN CIKARAK MAGAZALAR EVLER IBADETHANELER YAGMALANMIS MEZARLIKLIKLAR TAHRIP EDILMIS ZORLA SUNNET ETMELER IRZA GECMELER 3 GUN ISTANBULDA SURMUS SONUCTA SIKIYONETIM ILAN EDILMIS CELAL BAYAR BIRAZ ILERIMI GITTIK DEMISTIR.DOLMABAHCE SARAYINI VE OSMANLININ SON ESERLERINI YAPAN BALYAN AILESINI YOK SAYAN ZIHNIYET BUGUN HALA ISBASINDADIR.PKK ELEBASISI OCALAN I YILLARCA ERMENI DOLU DIYE YUTTURAN BU ERGENEKON ARTIGI FASISTLER OCALAN YAKALNDIGINDA ANNEM TURKMEN BABAM KURT DERKEN NICIN SUSTULAR?????

  3. 3

    cüneyt
    16 Ara 2008 ~ 14:54

    @ ebru:ÇOK GÜZEL YAZMIŞSINIZ. KATLİAMI YAPAN ERMENİLER…. ÖZÜR DİLEYEN BEN. NEDEN? ÇÜNKİ ARKADAN TOPRAK TALEBİ GELECEK O ÇOCUKLARININ.
    1700′LÜ YILLARDAN BERİ OSMANLIYI BÖLMEK İÇİN ÖNCE ERMENİLER VE RUMLARI TÜRKLERE KARŞI KIŞKIRTTILAR VE ONLAR DA KIŞKIRTANLARA UYUP, TÜRKLERE KARŞI AYAKLANDILAR. BUNLARA ABDÜLHAMİT VE VAHDETTİN DE TOPRAK SÖZÜ VFERDİLER. TAM AMAÇLARINA ULAŞIYORLARDI Kİ, ATATÜRK ÇIKTI KARŞILARINA.
    İŞTE ARAMIZDAKİ ATATÜRK DÜŞMANLARI ASLINDA ERMENİ SOYUNDAN OLAN, GERÇEK TÜRK DÜŞMANI OLAN , AYDIN GEÇİNEN SATILMIŞ HAİNLERDİR.
    ASLINDA ERMENİLERİ ÜZERİMİZE SALDIRTAN RUSYA, ERMENİLERİN YENİLGİSİ ÜZERİNE, ERMENİLERİ KATLETMİŞTİR. EVET ERMENİLERİ RUSLAR KATLETMİŞTİR.
    BUNU YAZAR BENOIST MECHIN’İN MUSTAFA KEMAL ADLI KİTABINDAN OKUDUM. SİZLER DE OKUYUN LÜTFEN. YABANCI YAZARIN GÖZÜYLE..

  4. 4

    cüneyt
    16 Ara 2008 ~ 15:04

    ANCAK, AKP HÜKÜMETİ 2003 YILINDA HEM KÜRDİSTANI VE HEM DE ERMENİSTAN’I , KABUL ETTİ VE TOPRAK SÖZÜ VERDİLER, İMZA DA ATTILAR.

    EVET AKP ERMENİLERE TOPRAK SÖZÜ VERDİ. YOKSA İŞ BU KADAR ALENİ NE ZAMAN YAPILABİLMİŞTİR? FIRSATI YAKALADI ADAMLAR. ABDÜLHAMİT VE VAHDETTİN’İN TORUNLARI AKP, ATATÜRK’E O KADAR DÜŞMAN Kİ, ONUN ADINI SİLMEK İÇİN MEMLEKETİ TAMAMEN SATIP YOK EDİP KENDİSİ DE SİKTİR OLUP GİDECEK AMERİKA’YA.
    ZANNEDİYORLARMI Kİ<AMERİKA ONLARI ORADA YAŞATACAK? AMERİKA İPİNİ ÇEKECEK BUNLARIN.

    AKP, DOST SANDIĞIN AMERİKA, AVRUPA, ERMENİLER, RUMLAR, SENİ İLK ÖLDÜRECEK BUNLAR.
    NE VARSA TÜRK DOSTLARDA VAR. TARİHİNİZİ DOĞRU YERDEN OKUYUN EY TÜRK MİLLETİ. HEM DE ÇOK İYİ OKUYUN Kİ ERMENİDEN VE YUNANDAN HİÇBİR ZAMAN BİZE DOST OLAMAYACAĞINI ANLAYIN ARTIK. CAHİLLİĞİN LÜZUMU YOKKKKKKK……OKUYUNNNNNNNNN…………………….

  5. 5

    IBRAHIM TOMARZA
    16 Ara 2008 ~ 17:50

    DAHA DUNE KADAR KURT YOKTUR SADECE TURK VARDIR KURT SOZCUGU KARA BASARKEN CIKARILAN SESLERDEN OLUSMUS KART KURTTUR DIYENLER ELBETTE GECMISTEDE BU ULKENIN MOZAIGINI OLUSTURAN HALKLARI ADETA YOK ETMISLERDIR.IKINCI DUNYA SAVASININ YILLARINDA OZELLIKLE AZINLIK DEDIKLERI BIR TURLU TC YURTTASI KABUL ETMEDIKLERI INSANLARIN ELLERINDE KALAN MALLARINI ALABILMEK ICIN VARLIK VERGISI ADINDA ZULUM UYGULAYANLAR SIMDIKI PKK TERORURUNUN DE YARATICILARIDIR.DIYARBAKIR ZINDANLARINDA UYGULANAN YOK ETME POLITIKASI BU TEROR ORGUTUNU DOGURMUSTUR. ASLA VE HIC BIR ZAMAN MK ATATURK ERMENI TEHCIRINI KABUL ETMEDI HOS GORMEDI.O GUNKU TEHCIR IN ELEBASILARI BUGUNUN VELI KUCUK VB UZANTILARI OLAN ITTIHAT CELLATLARI ENVER CEMAL TALAT VE NAZIM NEDEN MILLI MUCADELEDE YER ALMADILAR. HEPSI SAVAS CIKINCA DEFOLUUP BU ULKEDEN KACTILAR. ALMAN DENIZALTISINA BINIP UKRAYNAYA KACAN ENVER DEGILDE HASAN KACANMIYDI>??GECIN BUNLARI BANA BU ULKEDE BIRAKIN GAYRI MUSLIM BIR VALIYI BIR TANE ODACI TEK PARLAMENTER GOSTEREBILIRMISINIZ YOK GOSTEREMEZSINIZ.BU ULKENIN TUM ZENGINLIKLERINI IRKCI ANLAYISINIZ YOK ETTI KIMSENIN BU ULKEYI BOLME DERDI YOK ASIL SIZIN VAR ALMANYADA BIR GAZETE DUSUNUN LOGOSU ALMANYA ALMANLARINDIR YAZAN NE OLUR BILIYORMUSUNUZ ALMAN ANAYASA KORUMA ORGUTU O PARTIYI O GUN KAPATIR.

  6. 6

    yıldıray
    16 Ara 2008 ~ 19:38

    yazıklar olsun özür dileyenlere. kimse neden bizden özür dilemiyor. bize oynanan oyunları neden hiç kimse dile getirmiyor. senin ülken elden gidicek sen neden buna sesini çıkarmıosun. adamlar bize küfürlü şarkılar yapıyor neden karşı gelmiosunuz arkadaşım. böle mi türksünüz siz ne yapmaya çalıştıgınız belli değil sölicek bişey yok! NE MUTLU TÜRK’ÜM DİYENE!!!

  7. 7

    kayhanovic
    16 Ara 2008 ~ 19:38

    IBRAHIM TOMARZA yazmış:

    SAYIN YONETICI ERMENI TEHCIRI DUNYA OLCUGUNDE ERMENILERE KARSI TASARLANMIS GAYET FECI VE VAHSI BIR SOYKIRIMDIR.

    Bir kere şunu bilmek gerekiyor. 1915 tehciri(zorunlu göç) senin dediğin gibi soykırım falan değildir. Yunanlılar bağımsızlıklarını ilan edince, ermenileri bağımsızlık askı sarmıstır. O zamanın sartlarıyla düşünersek militan ermeniler isyan ederek düşmanla işbirliği yapmıstır. 1914 yılında Osmanlı kolordusu sarıkamış da soğuktan telef olup geri cekilirken en büyük hainliği ermeniler yapıp ruslara öncülük yapmıstır. Müslüman yöre halkını katletmişlerdir. Doğuda resmen çoluk cocuk demeden soykırım yapmıslardır. Etnik temizlik yapıp ermeni nufusunun cok olduğunu gösterip burası bizim hesabına konuslanmıslardır. Hatta Osmanlı ordusu 1918 yılında en zayıf olduğu dönemde 30 bin Azeri Türkü’ nün katledildiği anda, oralara kadar gidip soydaşlarımızı kurtarmıslardır. 1915′ e geri dönecek olursak Kimin militan, kimin normal halk olup olmadığı ayırt edilemediği için kurunun yanında yaşda yanar misali suriye-mezepotamya taraflarına tehcir(zorunlu göç) kararı alınmıştır. Allaha yakın bizden uzak durun zihniyeti o dönem ermenilerin yaptıkları sonucu beyinlere yerleşmiştir. Bu karar o zamanın sartlarına göre olabilecek en mantıklı karardır. Bu kararın doğmasına sebep verenler utansınlar.O anki yönetim soykırım emri falan vermemiştir. Konvoylar sürü halinde giderken acı bir süpriz gercekleşmiştir. Babalarını analarını kardeşlerini kestikleri, ırza, bayrağa, minareye tecavüz edenleri intikam peşinde olan akrabaları bekliyordu. Ha bu arada ermeniler kürtlere soykırım yapmıstır. Kürtlerde yakaladıklarından intikam almıstır. Bu olayın Türk’lerle alakası yoktur. Gel gelelim aramızda ayrımcılık olmadığından, aynı toprakları kardeşce paylastığımızdan dolayı ”Biz” diye tabir ediyoruz… Biz de diyoruzki ‘’soykırım” falan yoktur. Var mı ötesi??! Her haltı işle, hainlik yap, ruslarla birlik ol, bu ülkenin dağılmasında pay sahibi ol. Sonra çık soykırım yaptınız bize para ve toprak vereceksiniz zihniyetini taşı… Oldu baska?
    Merak ettim gercekten hocalı katliamını yaparken ermenistan hani canım su tv nin kesfedildiği, internetin olduğu, gazetecilerin önünde gerceklesen 1992 yılındaki su katliamdan bahsediyorum. Talat paşa telgraf falan vermiş olmasın sizin kocaryan’a? Sütten cıkmış ak kaşık hesabı ha şaka gibi ya…

  8. 8

    nil
    16 Ara 2008 ~ 19:39

    bunlar aydın değil körcahiller .techirle ilgili tek kelime bilmedikleride aşikar aydın adı altında dünya kamuoyuna böyle bir söylem yaydıkları için asıl biz üzgünüz ve özürdiliyoruz…
    aydın bozuntularını ciddiye alanlarda biraz tarih kitaplarını kariştırsın lütfen bir yalan nasıl bukara talep görür bir türk nasıl buna duyarsız kalır ve bunun altında ezilir…..bu yapılan imza kanpanyasıyla aydın bozuntularıda çıktı meydana Türk bozuntularıda …. kendi kültüründen ve tarihinden br haber olan insanlar…..ermeniler hala kendi tarih arşivlerini açmaktan acizken lütfen bizim hali hazırdaki açık ermeni türk ilişkileri arşivlerini inceyin ..bu imza kanpanyasıda bu oyunun bir parçası olsa gerek..

  9. 9

    akın
    16 Ara 2008 ~ 19:39

    türkiye ve dünya üzerinde ne kadar ermeni varsa ve ne kadar türk ve osmanlı düşmanı varsa (BİR DAHA HAKARET YAZARSAN YORUMUNU ONAYLAMICAM) edilmesini gönülden destekliyorum özür dilemiyor ve helal olsun diyorum NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ve NE MUTLU OSMANLI TORUNUYUM diyene

  10. 10

    cansu
    16 Ara 2008 ~ 19:47

    ermenilerden özür dileyip kendı tarihimıze ıhanet edemeyiz.tarihimizle grur duyarken bu utançları geçmişimize sıgdıramayız.yalan olan düşüncelerin gercek olan tarihimizle alakası yoktur..

  11. 11

    MELİK
    16 Ara 2008 ~ 20:06

    benim gibi düşünenler için msn nem ekleyin konuşalım bu dengesiz ermenileri özür dilicekmişiz gülimde boşa gitmasin:D

  12. 12

    MELİK
    16 Ara 2008 ~ 20:06

  13. 13

    ERKAN
    16 Ara 2008 ~ 20:09

    Kendini aydın diye adlandıran bu kişiler aslında karanlığın odağı haline gelmiş TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ ‘ni içinden çıkılmaz bir kaos ortamına çekmeye çalışan ve bu uğurda elindeki bütün metaryelleri kullanmaktan asla kaçınmayan geçmişi soyu sopu meshepi belli olmayan avrupalılara ve zengin ermeni kesimine yalakalık olsun diye köpeklikte sınır tanımayan bu insan müsvettelerine sesleniyorum ”YA SEV YA TERK ET”

  14. 14

    esra
    16 Ara 2008 ~ 20:09

    bu saçmalıkları ortaya koyan ermeliniler destekçileri nasıl türkler olur bizim geçmişimiz yalanlıyolarr buna nasıl destek olurlar ya! geçmişte osmanlının onlara tanıdığı hakları onlar inkar ediyorlar çünkü işlerine gelmiyor ama türkler hangi akla hizmet özür diliyorlar düşündürücü_??? kesinlikle bu suçlamamlrın hepsi yanlıştr zaten hiç biri yazılı beygeye dayanmıoyrr akıllı olan biraz bilgisi olan özür dilemezz

  15. 15

    Mustafa
    16 Ara 2008 ~ 20:24

    o aydınlar kendilerini ne zannediyolar da konuşuyolar eğer illaki özür dileyecek birisi warsa bunlarda ermenilerdir. biz onlara hiç bir zaman soykırım yapmadık ama soykırım yapmısızki konuşan o aydınlar otursun oturduğu yerde eğer kenini aydın zannediyorsa tabiki

  16. 16

    ebru
    16 Ara 2008 ~ 20:34

    eğer bahsedildiği gibi osmanlı soykırım yapan bir millet olsaydı egemenliğindeki 3 kıtadaki devletlere de uygulardı ve şu an o devletlerin hiç biri yoktu yada asilime olmuştu.
    osmanlı adaleti ve hoşgörüsü ile meşhur iken, savaş halinde bile kendinden olmayanları düşünüp ermenilere saldıran türk kürt çetelerini idam etmişken, ermenilere yol güvenliği sağlamışken, kendi gerizekalılıkları ve hırsları yüzünden ermeniler telef olduysa bunun kabahati kendilerinindir.
    eğer özür dilemesi gerekenler varsa önce ermenilerdir, sonra topraklarımıza girip halkımıza kıyan ingilizler, anzaklar ,italyanlar, fransızlar , yunanlar ,bulgarlar vs dir.
    bizi özüre mecbur edip sonrasında tüm bu ülkelerden özür diletir hale getirmek ve savaş toprak tazminatı , dedelerinin olduğunu iddia edecekleri mal varlıklarının iadesini isteyeceklerdir.
    bütün bunlara önayak olan o cahil ve densiz karanlık ruh ve beyin sahibi aydınları kınıyorum.

  17. 17

    reis
    16 Ara 2008 ~ 21:43

    @ MELİK:
    sana katılıyorm msn ni ver

  18. 18

    reis
    16 Ara 2008 ~ 21:46

    bnce ozur dilemek gerekiyor işin içini bilmeden cahil cahil konuşuyosunuz

  19. 19

    reis
    16 Ara 2008 ~ 21:48

    @ esra:

  20. 20

    reis
    16 Ara 2008 ~ 21:53

    karadenizli ztn ermenilerin destekçisi turkler diilki ermeniler şuan türkiyede okadar ermeni varki
    hepside çok zengin adam öğle yemeği için istanbuladan londraya özel uçakla gidio
    bizim milletimiz bu öğün ne yicem die düşünüo turkiye uzerinde acayip oyunlar oynanio

  21. 21

    leyla
    16 Ara 2008 ~ 22:55

    dilemiyorum cunku ………………….

  22. 22

    Şükran Balcı
    17 Ara 2008 ~ 01:54

    @ IBRAHIM TOMARZA:
    Ne iş yaparsın eğitim durmun nedir bilmiyorum.fakat evvela şunu belirteyim yazdıklarını okurken çok güçlük çektim.Çünkü Türkçeyi çok kötü kullanmışsın.Ermeni olaylarına hangi çerçeveden baktığın çok açık.Bir Tarihçi olarak sana tavsiyem araştır .Hiç düşündünmü?Osmanlı sizin iddia ettiğiniz sözümona soykırımı neden en parlak döneminde yapmadı da en buhranlı döneminde yaptı.Osmanlı`nın başka meselesi yokmuydu.İşin enteresan yanı Osmanlı Devletinin bu soykırımı tüm ülke topraklarında değilde belli bir bölgede yapması.Bu nasıl bir soykırım mantıklı mı?Ermeni soykırımı yapıldı dediğiniz dönemde mecliste Ermeni vekiller vardı.Eeee bu nasıl soykırım?Biraz objektif ol.Burada canı yanmış ailesi ve sevdikleri Ermeniler tarafından katledilmiş olan kişiler tarafından öldürülmüş Ermenilerden bahsederken Ermenilerin katlettiği beşyübinin üzerindeki Türk`ü geçemezsin

  23. 23

    Hainler
    17 Ara 2008 ~ 03:20

    Bu asil Türk milleti içimizdeki hainleri artık merak etmeyecektir
    çünkü bu talihsiz listeye bakmamız yeter de artar bile…

    Sözde aydınlarımız gene TAKMA DİLLERİNİ takdılar ama unutulmamalıki
    bu millet onların ağababalarını çoktan biliyor..

    Her dönemde ülkemizi bir şekilde kaosa sürükleyen bu ZIBINIMIN AYDINLARI
    gene bir şeyler yumurtladılar..Boşuna dememişler Eşeklik baki kalır her hallerinden
    takma dil oldukları anlaşılmakta liboşlanacağız diyede yalakalık yapmaktadırlar..

    Hem şahsım hemde Türk milleti adına bu hareketi şiddet ve nefretle kınıyor, bu
    tür safsatalara alet olanlarada boş ver aydın olmayı salaklığını belgelemiş olduğunu
    hatırlatıyorum..

    Bu ülkede her dönem hainler olmuştur vede olacakda, hainlerin abad olduğunu
    gören göz dünyaya gelmemiştir..

    Ama iyi oldu gerçek HAİNLER listelenmiş oldu..Allah akıl fikir versin..Bu hareketlerinden
    dolayı hemen Asil Türk halkından özür dilesinler.. Yoksa eşeklikleri perçinlenerek baki
    kalacaktır…

    Saygılarımla…yudumyunus

  24. 24

    öztürk
    17 Ara 2008 ~ 06:51

    BEN ÖZÜR DİLEMİYORUM.
    1895 TE K.MARAŞTA- ZEYTUN’DA FRANSIZLARIN GAZI İLE 1915 LERDE KOZANDA, ADANADA,ERZURUMDA, ANADOLUNUN DİĞER KENTLERİNDE ERMENİLERİN YAPTIĞI KATLİAMLAR İÇİN 40 KADAR BÜYÜKELÇİ VE ATEŞEMİZİ SİNSİCE ÖLDÜRENLER İÇİN
    ORLY KATLİAMI İÇİN Mİ ? ÖZÜR DİLEYECEĞİZ.

    “EY TÜRK GENÇLİĞİ BİRİNCİ VAZİFEN TÜRK İSTİKLALİNİ,TÜRK CUMHURİYETİNİ İLELEBET MÜDAFA VE MUHAFAZA ETMEKTİR.”
    VATANIN,DEVLETİN,MİLLETİN VE CUMHURİYETİN SİSTEMLİ BİR SALDIRI ALTINDADIR.
    “MUHTAÇ OLDUĞUN KUDRET DAMARLARINDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.”

  25. 25

    YUSUF ZİYA ÜNSAL
    17 Ara 2008 ~ 10:08

    Zulmü alkışlayamam, zâlimi aslâ sevemem;
    Gelenin keyfi için geçmişe kalkıp sövemem
    Biri ecdâdıma saldırdı mı, hattâ boğarım…
    -Boğamazsın ki !
    -Hiç olmazsa yanımdan koğarım.
    Üç buçuk soysuzun ardında zağarlık yapamam;
    Hele hak nâmına haksızlığa ölsem tapamam.
    Doğduğumdan beridir âşıkım istiklâle,
    Bana hiç tasmalık etmiş değil altın lâle

    Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
    Kesilir, belki, fakat çekmeye gelmez boyunum.
    Kanayan bir yara gördüm mü yanar tâ ciğerim,
    Onu dindirmek için kamçı yerim, çifte yerim.
    Adam aldırma da geç git, diyemem, aldırırım.
    Çiğnerim, çiğnenirim, hakkı tutar kaldırırım.
    Zâlimin hasmıyım amma severim mazlûmu…
    İrticâın şu sizin lehçede ma’nâsı bu mu?
    … “

  26. 26

    serdar
    17 Ara 2008 ~ 11:22

    kendini TÜRK hisseden özür dilemez.yapılan kusur ve ya suçu kabullenmektir özür.bu haber ile insanlarımızın kafasını karıştırılmak isteniyor. utanmasalar katliamı ergenekon grubuna yıkıcaklar.türkiyeyi gezin arkadaşlar il il şehitlikleri mezarları anıtları gezin çanakkaleyi erzurumu sarıkamısı maraş …ülkemiz insanı saygıyı hakediyor.özür dilemek şehitlerimize saygısızlıktır.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ÖZÜR DİLEYEN YURDU TERKETSİN.

  27. 27

    salih kılıçoğlu
    17 Ara 2008 ~ 12:03

    türkiyeyi bölmek,türkiye için ne kadar
    kötü olabilecek zora sokacak ne varsa düşünüp
    bulan aydınlarımızdan özür diliyorum
    hepiniz cehennemin dibine gidin
    salih

  28. 28

    samet
    17 Ara 2008 ~ 12:21

    biz kimseden özür dilemiyoruz kendini aydın zanneden ıkı uc tane kendını bılmezın lafıylamı özur dılıcez guldurmeyın benı allah bılır ne cıkarları wardır o ozurden dolayı ne almıslardır acaba menfaatcıler nollcak yarın bırgun savas cıksa ılk once onlar satar bızı orumcek kafalılar her onune gelen aydın olursa alacagı bu………

  29. 29

    IBRAHIM TOMARZA
    17 Ara 2008 ~ 12:49

    @ Şükran Balcı:
    SEN VE SENIN GIBI SOVENIZMIN VE IRKCILIGIN BATAGINA SAPLANALAR ONCE ITTIHAT VE TERAKKININ NE OLDUGUNU ONUN PAN TURKIST EMELLERININ NASIL KOSKOCA BIR IMPARATORLUGU HARABEYE DONUSTURDUGUNU BIRINCI DUNYA SAVASI BASLADIGINDADA AGABABALARI ALMAN EMPERYALIZMININ DENIZALTISINA BINIP NASIL UKRAYNAYA SIVISTIKLARINI OKUSUNLAR.BOGAZLIYAN KAYMAKAMI HERHALDE ERMENILERE CICEK VERMEKTEN ASILMADI.
    SIZLERE TEK ONERIM TANER AKCAM IN ERMENI MESELESI HALLOLUNMUSTUR ILETISIM YY OKUMANIZ…
    AYRICA GERCEK OSMANLI KAYNAGI MEVLANZADE RIFAT IN TURKIYE INKILABININ ICYUZU ADLI ESERI OKUMANIZDIR.PINAR YY
    BIRINCI DUNYA SAVASI ONCESI TRAKYA DA BULUNAN MUSEVI AZINLIGIN TASFIYESI GUNDEME GELINCE NAZIM IN ITTIHAT CETESININ VEKILI DORI ZOR COLLERINE BUNLARI NAKLEDIN DEYIP SONRA ORAYA ERMENILERI ILETELIM DEMESI NE KADAR MANIDARDIR.
    KAFANIZI KUMA SOKMAKTAN VAZGECIN.EN YAKIN TARIHTE MARASTA ALEVILERI TOPLUCA KIRIMDAN GECIREN ZIHNIYETDE ISTE BU INKARCI ZIHNIYETIN URUNUDUR.YENICERI OCAGINA ALINAN NEFERLER HERHALDE UZAY DAN GELMEDI HEPSI COCUK YASTA ANNE KUCAGINDAN KOPARILARAK GETIRILDI.O HER FIRSATTA KUFUR ETTIGINIZ ERMENILERIN TURK MUZIGINE EL ISI SANATLARINA KUNDURACILIGA KATKILARINI UNUTMAYIN CANAKKALEYE GIDIN SEHIT DUSEN ERMENI ZABITLERIDE BULACAKSINIZ.
    XNEPHOBIC YANI HER TURLU KOTULUGU YABANCILARA MAL ETME HASTALIGINDAN VAZGECIN.HA BU ARADA 6 7 EYLUL OLAYLARINDAN SONRA 4 GUN ISTANBUL DA GAYRI MUSLIMLERE AIT HER YERI YIKIP YAKANDA HERHALDE ERMENILERDIR.VARLIK VERGISINI UYGULAYIP INSANLARI ASKALE VE SIVRIHISAR DA TAS OCAKLARINDA YOK EDEN BATAKLIKLARI ISLAH EDENLERDE ERMENILERDIR.

  30. 30

    çisem
    17 Ara 2008 ~ 13:14

    biz ki TÜRK EVLATLARI OLARAK TÜM BU ÖZÜR DİLEYENLERİN TÜRK OLDUĞUNA İNNAMIYORUZ.ÇÜNKÜ TÜRK DEMEK BU DEMEK DEĞİLDİR TÜRKLÜK ATATÜRKÜN YAPTIKLARINA HAKARET ETMEK DEĞİLDİR TÜRKLÜK DEMEK ASİLLİK DEMEKTİR VE BİZLER EĞER SOYKIRIM YAPTIYSAK SIKIYORSA ERMENİLER ÇIKIP KANITLASINLAR BİZ SONUNA KADAR DÜNYA YANSA BİLE SOYKIRIM YAPABİLECEK BİR MİLLET DEĞİLİZ.
    ŞİMDİ SİZE SESLENİYORUM TÜRK HALKI UYANINUYANIN DA BU ENTRİKALARI GÖRÜN VATANINIZA SAHİP ÇIKIN
    YAŞAŞIN CUMHURİYET
    YAŞASIN ATATÜRK

  31. 31

    melih
    17 Ara 2008 ~ 13:23

    özür dilenmesini isteyenler önce medeni cesaretlerini toplayıp arşivlerini açsınlar.sonrada geçmiş ve gelecek tüm zamanlaran ve tüm insanlıktan özür dilesinler.

  32. 32

    onur
    17 Ara 2008 ~ 13:41

    evte dogrudur orada ismi yazanların hepsi aydındır.ama kuşum aydııııın.

  33. 33

    Lütfi Arı
    17 Ara 2008 ~ 14:41

    Siz bu ülkenin ekmeğini yiyiyin suyunu için hemde ihanet edin yazık. Benim kadınımın kızının bacımın ırzına geçilsin canına kıyılsın ben özür dileyeceğim.Yok öyle yağma.Sen tarihi hangi kaynaktan okudun ibrahim bey hangi üniversite hangi prof sana ders verdi bilmiyorum ama bizde kanı bazuk hoca cıkmaz. Tarihten bahsediyordun tarihi bilmiyorsun
    bozuk Türkçen olduğu gibi bozuk bir tarihin var. Ayrıca toprak kanla alındı kanla verilir. Tabi
    o kanı taprağa vatan için akıtacak cesaretiniz varsa… Tüm bunların sebebi ekenomik durumumuzun iyi olmaması… Bizimde ekenomik durumumuz iyi olsa soykırımın s sini toprağın t sini ağzınıza alabilirmiydiniz acaba….
    Ermeniler böyle aptallık yaparlarsa bir gün gercekten soylarını kırarız.

  34. 34

    deniz emre
    17 Ara 2008 ~ 16:22

    Ölen Iraklılardan da özür diler misiniz acaba? Onlara bir şey yaptığınızdan değil de olanlara şimdiye kadar göz yumduğunuz, amerikan sermayeli gazetelerinizde yer vermediğiniz , okurlarınıza bu olayı unutturduğunuz için. Görüyorum da olay Kürt yada Ermeni olduğu zaman koşarak gidiyorsunuz da Sivas , Çorum , Maraş , Başbağlar , Dağlık Karabağ, Abhazya, Bosna, Çeçenler , Azeriler , Filistin olduğu zaman ortalıkta yoksunuz. Buda sizin inandığınız demokrasiyi! , insan haklarını , özür dilerken ki samimiyetsizliğiniz gösterir. Hani eski solcular sosyalistler vardır akp kadrolarında, kraldan çok kralcı geçinirler , maşallah sizden çok ta ermeni yok. Bildirinize bakıyorum da ermeni halkımız sizden daha az imza atmış. Onlar salak mı da atmıyorlar. O insanların bu ülkede hiç bir sıkıntıları var mı? Dışişleri bakanlığının yaptığı açıklamada yaklaşık 90000 ermeni vatandaşın bir sürü ibadethanesi, okulu, ve belki de istanbulun en iyi hastenelerinden birine sahip olduğu bildirildi. Bu adamlar bu ülkeye vatandaşlık bağıyla bağlı, katma değer yaratan, en iyi hizmetleri veren insanlar. Bunları ermenistan da bulamayacaklarını bilerek ,ayrıca yıllardır buranın topraklarında yaşayarak bir bağ kurmuşlar . Aynı şekilde milyonlarca kürt arkadaşımızda artık devletle barışık halde yaşamaktadır. Ve ayrıca milyonlarca Alevi geçmiştekileri unutmak istemektedir. Çünkü sizin gibiler çıkıp sürekli bir şeyleri ısıtıp ortaya atıyor. Sadece kendi ve sermayenize hizmet ediyorsunuz. Bu olayların sorumlusu asıl sizin gibi azınlıkların sırtından geçinmeye çalışan liboş takımı. Yazdığınız gazetelerin patronları amerika da ve gelemiyorlar. bu da kime hizmet ettiğiniz ortaya koyuyor.
    Bir de o kadar aydınsınız ya , ermenistanda O kadar arkadaşınız vardır ya – hani türkçe konuştuğu için duygulanıp ağladığınız- onlarla ortak bir çalışma yapın, karşılıklı özür dileyin.satır aralarında söylüyorsunuz ya asala diplomat ölümleri , onlar da özür dilesin. bakalım neler oluyor. bakalım halk ne yapıyor. hadi deneyin. soramazsınız bile . size öyle bir tokat gibi cevap verirler ki feleğiniz şaşar. adamlar cumhurbaşkanı gelecek diye kaldırdıkları ağrı dağı amlemini gittikten sonra tekrar koydular. bir akıllı var o da sizsiniz.dün tv de sözde aydın kocası kekeme bir avukat diyor ki ; biz güçlüydük onlar güçsüz. o halde biz onları ezmiştiriz. çünkü güçlü güçsüzü ezer. Ezmiştiriz diyor. yani haberi yok. Mantığa bak. Bu kadın hem kendine aydın diyor (neyi aydınlatıyorsa) hem de avukat. yazıklar olsun senin vereceğin adalete.

    Bulmuşsunuz sözde demokrasi ortamını konuşuyorsunuz. İktidarı belli , bürokrasisi belli , eli kolu bağlanmış devlete vurun bakalım. Saddamdan kaçan Iraklı kürtleri kucaklayan devletten, şimdiye kadar hiçbir sorun olmadan yaşayan en azından aralarında bir sorun olmayan insanları bir arada tutan devletten, onlara hukuk karşısında eşitlik tanıyan Atatürk ten soyunuzdan , ülkenizden gurur duymayın sakın. Demokrasi diye yatıp kalkıyorsunuz. İste size demokrasi. seçmen kütükleri, deniz feneri, her anlamda soyulan devlet , kültürel yozlaşma, seçimlerde çok desteklediğiniz demokrasi havarisi akp, 1 mayıs ta joplanan işçiler, dışarıda aç gezen onca işsiz, sefil çiftçiler , ama bunlar sizi ilgilendirmez.
    Herşey 2002 seçimleri ve 2003 ırak işgali ile başladı. adına BOP diyorlar. Sizlerde işi bitince tuvalete atılınca atılacak kağıtsınız. bu ülke yansa da size bişey olmaz . çünkü sizin kıbleniz başka .

  35. 35

    volkan
    17 Ara 2008 ~ 16:32

    bugunki hükümetin tavır ve davranışları yüzünden sözde aydın (bu ünvanı kim nasıl veriyor oda ayrıca tartışılır ) olan geçmişini unutmuş kendi maddi çıkarları için milletin manvi duygularına mesnetsiz hakaret edenler çıkmışlar efenim neymiş özür dileyeceklermiş yok yaaa bu milleti ne sanıyorlar bilmiyorum ama ciddiye almadıkları yani hiç tanımadıkları kesindir kendi maddi menfaatleri doğrultusunda açıklamalar yaparak ortalığı bulandırmaya çalışıyolar ancak bu milletin imanından gelen dirayet ve metanetine tahammül edemiyorlar ben şahsım eşim çocuklarım adına özür dilemiyor ayrıca özür bekliyorum ve sözde aydın ama özde beyni karanlık olanlarada hadlerini bilmelerini öneriyorum

  36. 36

    admin
    17 Ara 2008 ~ 17:11

    Orhan Pamuk noktalama işaretlerini kullanamazken bir cümleyle nobel ödülü alırsa işte ”aydınlar”da böyle zamanla başlarlar bağırmaya. Halkımızda tepkiyi eksik etmez inşallah. Adalet Ağaoğlu okunmasın artık. Yavuz Bingöl, Aylin Aslım dinlenmesin. Gitsinler Ermenilere destek olarak mutlu mesut devam etsinler hayatlarına

  37. 37

    Siminya
    17 Ara 2008 ~ 18:13

    Kayhan senin ve tubanın yazısını okudum. Sert yaklaşımına katılıyorum böyle birşeyin bize kaybettireceklerini düşünmeden marjinalliğe soyunuyor bazı hümanist bozuntuları. Yorumlarda söylenmiştir belki ama eğer bu kampanya başarıya ulaşırsa ermeniler ülkemizden toprak alma hakkını kazanabilirmiş, iş mi oldu şimdi bu ! Benim dedelerimde ermenilerle çatıştıklarında istemedende olsa ermeni öldürdüklerini söylerlermiş, bizim köyde hep anlatılır, ama öldürülen türklerde çarşaf çarşaf yazılıydı köyün kütüğünde.

  38. 38

    Şükran Balcı
    17 Ara 2008 ~ 19:14

    Türkler tarihte ermenilerè ne diye hitap eder bilir misin?Millet-i Sadıka.Sadık millet.Biz hiç bir şeyi inkar etmeyiz.Ermenilerin türk Kültürüne hizmetlerini,ekonomisine katkılarını,Çanakkalede ki mücadelesini nasıl inkar ederiz ki.Ben böyle birşey yapmadım.Bimen Şen,hambarsum Limoncuyan,Nikoğos Ağa,Ortaköylü Astik Ağa,Ortaköylü Tatyos Ağa,Levon Hanciyan,Artaki Candan,Udi Hrant Emre hepsi de değerli sanatkarlardır.Dolmabahçe Sarayı Balyan Karabetin eseridir.Tophanedeki nusretiye Camii Balyan Kirkorun eseridir.Bunların sayılarını artırabiliriz.Demek istediğim biz hiçbirşeyi inkar etmiyoruz.Bana birşey tavsiye etmene gerek yok.Çünkü kendim gerçek kaynaklardan araştırıyorum.Bizim Ermenilerle sorunumuz yok.Sorun tarihi gerçeklerin çarpıtılmasıdır.Ve tarihi maalesef tarihçilerden başka herkesin konuşmasıdır.

  39. 39

    HüseyinBaykuş
    17 Ara 2008 ~ 19:43

    Hadi siz aydınısınız diyelim Mustafa Kemal ATATÜRK tendemi çok biliyorsunuz.

    Acaba bu fazla aydın kişizadeler kendilerinede Nobel verileceğinimi sanıyorlar yada bekliyorlar sanmıyorumki okadar çok nobel ödülü olsun..

    Herneyse Ermenilerin dier ülkelerin gazından başka dayanak taşı bulamadığı bu iddalara karşı özür dileyen ne kendi dibine ne etrafına ıık veremeyen sözde aydın kişizadeler neye dayanıp özür diliyorlar.
    Fazla iyi niyetlimisniz Yoksa açıkça ben hainim demenin bi yolu olarakmı görüyorsunuz.

    Zamanında Adanada kendi cocuklarımızdan bize corba sunan Ermeniler den ne yin özrünü diliyorsunuz.

    Liste elimizde kalsın olur ya bir gün sırtımızı döneceğimiz kişileri iyi biliriz ..

    Hem o listedekilerin kaçtanesi gerçekten Türk merak ediyorum

  40. 40

    vidadi yilmazev
    18 Ara 2008 ~ 09:00

    istemeyerekte olsa dumene takildik. hemde kendilerini turkiyenin medyasi diye adlandiranlar tarafindan. nerede karanlik yuzlu aydin(safsata)lar.inanin bukadar serefsiz konularla turkiye mesgul oluyorki biz baku de kimler turk dur diye supheye dusuyoruz. oradaki kani bozuklar o it lerin azerbaycan da meydana getirdikleri vahseti niye gormezden geliyorlar.

  41. 41

    zafer
    18 Ara 2008 ~ 11:38

    EMİNİM Kİ; BU GAFLET, DELALET VE HATTA HIYANET İÇİNDE OLAN SATILMIŞ SÖZDE AYDINLAR 2009 YILINDA TOPLUCA NOBEL ÖDÜLÜNÜN SAHİBİ OLACAKLARDIR. HEPSİNİ ŞİDDETLE REDDEDİYORUM.

  42. 42

    YAĞMUR
    18 Ara 2008 ~ 12:51

    BURADAN ERMENİLERDEN ÖZÜR DİLEYEN TÜRKİYE CUMHURİYETİ VATANDAŞI OLAMAZ… BELLİKİ TARİHİMİZİ İYİ ARAŞTIRMAMIŞLAR ONLAR BİZLERİN ANASINA BACISINA TECAVÜZ ETMEŞ VE VAHŞİCE KATLETMİŞLERDİR… ÖZÜR DİLEMESİ GEREKEN ERMENİLERDİR. BU TAVIR TÜRKİYE AÇISINDAN ÇOK KÖTÜDÜR… ÖZÜR DİLEYENLER SADECE VATAN HAİNİDİR… ÖLEN ASKERLERİMİZİ HİÇE SAYMIŞLARDIR… KINIYORUM…

  43. 43

    ersan
    18 Ara 2008 ~ 13:05

    BEN ŞUNU MERAK EDİYORUM BU ÖZÜR DİLEYEN AYDIN KİŞİLER(BEN BUNLARIN AYDIN DEĞİL KARANLIK GÜÇLER İÇİN ÇALIŞAN KİŞİLER OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM ARTIK) PEKİ OSMANLI RUS SAVAŞI SIRASINDA RUSLARLA ORTAKLIK YAPARAK ERMENİ ÇETELERİNİN KATLETTİĞİ ÇOLUK ÇOÇUK VE ŞEHİTLEMİZDEN NİYE ÖZÜR DİLEMİYORLAR. BEN BİR TÜRK GENÇİ OLARAK BU ŞEREFSİZLERİ ARAMAMIZDA YAŞATTIMIZ İÇİN ŞEHİTLERİMİZDEN ÖZÜR DİLİYORUM.

  44. 44

    erkan
    18 Ara 2008 ~ 15:14

    evet özür diliyorumm evet saygı duyuyorum ama sen ermenii senden degill bize miras bırakan ceddimden özür diliyorum kii seni konuşturdum heyyy ermenii daha fazla konuşma benim ülkemdee senii buu ülkee ceddiyle lanetledi

  45. 45

    YAĞMUR
    18 Ara 2008 ~ 15:53

    ATAM İZİNDEYİZ…… NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE…….

    VATANIMIZA EN İYİ ŞEKİLDE SAHİP ÇIKACAZ SİZ VATAN HAİNLERİ BU VATANI BÖLEMİCEKSİNİZ……
    DALGALAN SEN DE ŞAFAKLAR GİBİ EYYY ŞANLI HİLAL….

  46. 46

    IBRAHIM TOMARZA
    18 Ara 2008 ~ 16:04

    1915 E OZUR YOK PEKI YA GERIDE YAPTIKLARIMIZ…OZUR DILIYORUM KAMPANYASINA KARSI CIKAN BU ARADA AGIZLARINDAN KUFUR VE HAKARET EKSIK OLMAYAN BAZI TIPLERE BAKIYORUM.BUNLAR BIR ANDA CAN CIGER KUZU SARMASI OLMUSLAR KAFALRINDA ILKOKULDAN BERI EDINDIKLERI KUTSAL DEVLETI YIKTIRMAMAK ICIN ADETA MILLI KOALISYON ICINDEDIRLER. ADETA SAMURAY EDASI JAPONLARIN YAPTIGI GIBI AYIPLARINI ORTME CABASINDALAR.
    1915 I BIR KENARA BIRAKALIM ISRARLA SORDUGUM SORULARA NIYE CEVAP VEREMEYIP HAKARETI SECIYORLAR???HADI BUNLARIN HEPSI YALAN-1915 TEHCIRI -KATLIAMI VARLIK VERGISI REZALETI 1934 TRAKYA OLAYLARI 6-7 EYLUL 1955 OLAYLARI 1964 RUM SURGUNU HRANT DINK IN KATLI TRABZON VE MALATYA CINAYETLERI…
    YA SUNLARA NE DERSINIZ FASIGELER VE FASOLAR..ESKI VE YENI ITTIHATCILAR…
    1 MAYIS 1977 KATLIAMI
    16 MART UNIVERSITE KATLIAMI
    NISAN 1978 MALATYA KIRIMI
    ARALIK 1978 MARAS ALEVI TOPLU KIRIMI
    MAYIS 1980 CORUM KATLIAMI
    12 EYLUL FASIST DARBESI
    DIYARBAKIR DAKI REZIL ISKENCELER
    1000 KISIYI ASAN YARGISIZ INFAZLAR
    KOY BOSALTMALAR YAKMALAR
    SURYANI HALKI 12 EYLUL DE ISVEC E SURMELER
    1993 MADIMAK KATLIAMI
    1995 GAZI KATLIAMI
    SUSURLUK ERGENEKON REZALETLERI
    OHD JITEM BATI CALISMA GRUBU REZILLIKLERI
    2006 DANISTAY SALDIRISI
    SON OLARAK DA OLUM KUYULARI
    HA BU ARADA GECTIGIMIZ YILLARDA MERSIN KIZ KALESINDE BULUNAN SONRADA ACILIMI DURDURULAN MEZARLAR SANIRIM MARSLILARA AITTI..
    SN CUMHURBASKANIN TURKIYE OZGUR BIR ULKE HER SEY TARTISILSIN LAFINA BILE DAYANANMAYAN CHP LI VEKIL ARITMAN NE DENLI SOVENIST OLDUGUNU SN GUL UN ANNESINE LAF ATACAK KADAR UZATMISTIR.TURKIYE DEGISECEK ISTESENIZDE ISTEMESENIZDE..KIMSENIN BU ULKEYI BOLME DERDI YOK. GERCEK BOLUCULER SOVENIST VE FASISTLERDIR.

  47. 47

    ZEYNEP
    18 Ara 2008 ~ 17:30

    Niçin biz özürdileyelim kabahatli olan dilesn. O aydınlar kendilerini suçlu buluyorlarsa gitsinler vicdanlarını rahatlatmak için özür dilesinler. Ama ben özürdilemem. Zamanında az mı Türk’ü katlettiler. Camilere kandırarak tıkıp onların diri diri yanmalarını izlediler. Onlar durup dururken bizi asıp, kesip, yakıyorlar. Ondan sonra biz canımızı,çoluğumuzu en önemlisi de vatanımızı korumaya çalışırken gelmiş bir de buna soykırım diyorlar. Bizim arşivlerimiz açık. Ya onların arşivleri neden acaba hala açılmadı? Bu zaten onların suçlu olduğunu açıkça gösteriyor. Bizi soykırımla suçlamadan önce kendi arşivlerini açsınlar bakalım. Lafla olmuyo arşivlerindeki gerçek balgeleri göstersinler. İftira atmak kolay Tabiiii….. Asıl TÜRK’LER ÖZÜR BEKLİYOR…

  48. 48

    fevzi çakıroğlu
    18 Ara 2008 ~ 18:38

    ibrahim tomarza, faşist olmaktan gurur duyuyorum, senin ve senin gibi düşünen vatan hainlerinden iyidir faşist olmak, ermeni kanı var sizde…normaldir

  49. 49

    fevzi çakıroğlu
    18 Ara 2008 ~ 18:41

    NE MUTLU TÜRK’ÜM DİYENE , ALLAH TÜRK’Ü KORUSUN VE YÜCELTSİN (AMİN)

  50. 50

    hamdi arı
    18 Ara 2008 ~ 19:30

    KARDEŞİM BU AYAKLARI BIRAKIN DÜN SAĞ/SOL. DAHA SONRA SÜNNİ/ALEVİ. DAHA SONRA KÜRT/TÜRK. ŞİMDİDE ERMENİ SOYKIRIMI. BUNLARIN HEPSİ SADECE TÜRKİYE CUMHURİYETİNİ KARIŞTIRMAK HİLELERİ VE DEDİKODULARIDIR. HAYATINDA HİÇ HATA YAPMAYAN İNSN VARMIDIR, HAYATINDA HİÇ HATA YAPMAYAN DEVLET VARMIDIR, ELBETTE İNSAN OĞLUNUN OLDUĞU YERDE HATALARDA OLACAKTIR. ÖNEMLİ OLAN BU HATALARI TEKRARLAMAMAKTIR. OLANLARDAN DERS ALMAKTIR. BU GÜN FARZ EDELİM Kİ ERMENİ SOYKIRIMI DİYE BİR ŞEY VAR. BÖYEL BİR ŞEYİN OLDUĞU KABUL EDİLİRSE YILLARDIR TÜRKİYEDE YAŞAYAN BİNLERCE ERMENİ VATANDAŞIN DURUMU NE OLACAK, O İNSANLARI HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZMÜ?

    LÜTFEN BOŞ ŞEYLERLE UĞRAŞMAYALIM. TÜRKİYENİN MESELESİ GEÇMİŞİ KURCALAYIP GEÇMİŞTE OLANLARDAN MEDET UMACAK KADAR BASİT DEĞİLDİR. HEPİMİZ (TÜRKİYEDE YAŞAYAN VE EKMEĞİNİ YİYEN TÜRK, KÜRT, ERMEMİ, SÜRYANİ, LAZ, ÇERKEZ, YÖRÜK, ŞOPAR……..) ÇALIŞARAK ÜRETMEMİZ KENDİ AYAKLARIMIZIN ÜZERİNDE DURMAMIZ GEREK. YUKARDA SAĞDIĞIM BÜTÜN İNSANLAR T.C VATANDAŞIDIR. VE HEPİMİZ AYNI GEMİNİN ÜZERİNDE YAŞIYOR, YİYİP İÇİP ÇACIKLARIMIZA GELECEK HAZIRLIYORUZ. BU GEMİNİN YAVAŞLAMASI/HIZLANMASI, SU ALMASI/ALMAMASI, BATIP/BATMAMASI SADECE BİRİMİZİ DEĞİL HEPİMİZİ İLGİLENDİRİR.

    BEN BÜTÜN TÜRKİYELİ VATANDAŞLARIMIZIN (TÜRKİYEDE YAŞAYAN VE EKMEĞİNİ YİYEN TÜRK, KÜRT, ERMEMİ, SÜRYANİ, LAZ, ÇERKEZ, YÖRÜK, ŞOPAR……..) BENİM GİBİ DÜŞÜNMESİNİ DİLİYORUM.

    BÜTÜN TÜRKİYELİ VATANDAŞLARI ÇOK SEVİYORUM.

  51. 51

    kayhanovic
    18 Ara 2008 ~ 20:01

    Su ana kadar 60-70 yorumu yayınlamadım. Bunun en büyük sebebi küfür ve hakaret. Eğer diyeceğiniz varsa, hakaret etmeden bu yolu secin.Bir bilginiz varsa paylaşın. Sokakta arkadasınla muhabet eder gibi burada ahkam kesmene izin vermem. Burası tribün değil…Heleki youtube hiç değil. Anadan girip ta beşikteki cocukdan cıkan var. Kokoreç tarifi veren var. Eee yani yuh diyorum!

  52. 52

    ebru
    18 Ara 2008 ~ 21:04

    ibrahim tomarza bu başlıkta konu osmanlının ermenilere soykırım uygulamadığıdır.
    konuyu dağıtarak bir şey elde edemezsin.
    diğer bahsettiğin olaylar cumhuriyet döneminde belki iç ve dış saiklerle halkın birbirine düşürülüp kırdırılmasıdır.
    o olaylarda kimse kazanmamış, tüm ülke kaybetmiştir.
    sen hala aynı gaza gelmiş tavrını devam ettirerek birşeyler elde edemezsin. en fazla düşman oldukların sana düşman olur.
    zamanında ülkeyi çok çeşitli etiketlerle bölmüş gibi görünseler de halkımızın ufku açık .mutlaka yanlışını görüp tezgahlara gelmiyor.
    sana da sakince düşünmeyi ve neye hizmet etmek istediğini farketmeni tavsiye ederim.

  53. 53

    yamtar
    18 Ara 2008 ~ 23:08

    ATALARIMIN YAPTIĞI HER ŞEYİN ARKASINDAYIM…TÜRK MİLLETİ OLARAK ARKASINDAYIZ…VAR MI İTİRAZI OLAN?

  54. 54

    melek
    19 Ara 2008 ~ 00:50

    @ MELİK:
    İbrahim Tomarza herhalde Güzel Türkiyemizde yaşıyorsunuz . Rahatça ve bu rahatlık
    sizi rahatsız ediyor.Siz devamlı soykırımdan bahsediyorsunuz.Sanki bunlara şahit olmuş
    gibi ama biz şahidiz ki Siz Türkiyede rahat yaşıyan ermeniler sizin soydaşlarınız senelerce
    bizim elçilerimizi katletmişlerdir. Bunları ne çabuk unuttunuz.Ayrıca biz TÜRKLER kalleş
    bir millet değiliz . Ve bu soykırımı asla yapmadık. Bu özür dileyen kendini aydın sanan
    kendilerine TÜRK diyemiyeceğim asalakları kınıyorum.

  55. 55

    aziz yılmaz
    19 Ara 2008 ~ 02:32

    Doğuda Rusla bir olup bizi öldürdüler.Kıbrısta bizi öldürdüler.Hocalide bizi öldürdüler.Bosnada bizi öldürdüler.hep katledilen biz!!şimdi bizmi özür dilemeliyiz..hadi ordan sahte ajan aydınlar.
    talimat geldi.yeni sayfa açıldı.
    “bayram değil seyran değil,eniştem beni niye öptü”.
    bu şu demek..Obamanın önü açıldı.soykırım iddiaları ABD meclisinden geçecek.yazın kenara

  56. 56

    SARIYERLI LAZ BAKIR
    19 Ara 2008 ~ 04:26

    Selamun Aleykum SOYKIRIM VARSA DA YAPANIN ELLERINE SAGLIK …
    KAHROLSUN ERMENISTANN..
    BUNLARI ASACAKSIN TAKSIMDE BAK BAKALIM BIDAHA BOLE BISEY OLUR MU … NE KADAR ACINCAK DURUMA DUSURUYOLAR KENDILERINI..

    BU TOPRAKLAR BU MEDENIYETLER KIMSEYE BOYUN EYMEDI 100 SENE DANSI YASAKLADILAR AVRUPA DA BENIM ATALARIM DUNYAYA HUKMETTILER SEN GELMIS BANA SIK KIRIGI KADAR ERMENILERDEN OZUR DILEMEMI ISTIYOSUN SIZIN ARPANIZ FAZLA GELDI YOOOK ORDA DURCAKSINIZ COK BILE OLDUNUZ BAKICAZZ OZUR MU DILICEZ KAN MI ALICAZ !!GEREKIRSE ORAYA DA GIRERIZZ..

  57. 57

    cabbar
    19 Ara 2008 ~ 10:21

    ibrahim tomarza mısın nesin kaşınma kaşırlar sonra seni de.olmamış olayları olmuş gibi göstermeye bayılıyorsunuz da senin gibi bir alay vatan haini aydın da yapıyor.aydın felan değil zırcahiller bunlar bu ülkeden ekmek yiyorlar ama bunlara haram bu yedikleri ekmekler bunları bu ülkeden süreceksin gitsin de görsün bakalım o ermenistan da nasıl yaşayabilecek mi?vatan hainlerinin bu ülkede yerleri yok kardeşim bunu böylece bilesiniz.osmanlı yapdıysa bile arkasındayız haketmeseler yapmazlar dı ki……………………

  58. 58

    YAĞMUR
    19 Ara 2008 ~ 12:23

    ibrahim tomarza VATAN HAİNİ DEMEK BİLE SANA SÖYLENECEK EN HAFİF ŞEY OLUR BENCE …. SİZLER BU TOPRAKLARDA YAŞAMAYI HAKETMİYOSUNUZ … BIRAKIN ERMENİLERİ SAVUNMAYI BİZİM ANALARIMIZA BABALARIMIZA KARDEŞLERİMİZE NELER YAPTILAR TARİHİ BİL VE ONA GÖRE KONUŞ LÜTFEN BOŞ KONUŞMALAR YAPMAYIN BURDA BİZKİ EN ZOR DÖNEMLERDE KENETLENMİŞ İNSANLARIZ SİZİ TEK HAMLADE YOK EDERİZ DAHA FAZLA BU KONUDA ISRARCI OLMAYIN… SÖZ KONUSU VATANSA GERİSİ TEFERRUATTIR…….. ATAM İZİNDEYİZ…
    BU VATAN BİZİMDİR VE ÖYLE KALACAK……..

  59. 59

    IBRAHIM TOMARZA
    19 Ara 2008 ~ 13:23

    SN SITE YETKILISI SIZLERINDE GORDUGU GIBI YASANTISINDA ILKOKULDA OKUDUGU KITAPTAN BASKA BIR SEY OKUMAYAN TEK BIR YABANCI DIL I BILE DOGRU DURUST YADA HIC BILMEYEN BAZI KISILER E TURKIYE DE ITTIHAT VE TERAKKI DEN BERI SURE GELEN AZINLIK KARSITI POLITIKALARDAN SOZ ETTIGIMDE BASVURDUKLARI TEK SEY KUFUR TEHDIT VE HAKARET OLUYOR. GAZETECI HRANT DINK I BU SOYLEMDE HAREKET EDEREK KATLETTIRDILER. KATLIAM IN SONRASI HALKA VE OLAYLARA TERCUMAN GAZETESI KATIL ERMENI DIYE BASLIK ATTI. AMA UC GUN SONRA BEYAZ BERELI MASANIN KIM OLDUGU ORTAYA CIKTI. KARADENIZLI IDI AMA KOK OLARAK O BOLGEYI TURKLESTIREN OGUZ CEPNILERINE KOKU DAYANIYORDU.
    SN CUMHURBASKANI ABDULLAH GUL UN TURKIYE DEMOKRATIK BIR ULKEDIR INSANLARIMIZ OZGURCE TARTISABILMELI SOZLRINE GELEN TEPKILERE BAKIN..CHP LI VEKIL ARITMAN ISI HAKARETE KADAR GOTUREREK GUL UN ANNESININ KOKUNU ARASTIRIN NE CIKAR DEMEYE GETIRIYOR. BU DURUMDA BIZLER ULUSAL KURTULUS SAVASININ ONDERI MK ATATURK ICIN MAKEDONYA CUMHURBASKANIN ANITKABIR I ZIYARETINDE DEDIGI ONUN MAKEDONYALI BIR HEMSEHRISI OLMAK LAFINDAN HAREKET EDEREK ATATURK UN SOY AGACINIMI ARASTIRACAGIZ. SN DINK SABIHA GOKCEN IN TEHCIR MAGDURU BIR ERMENI AILENIN COCUGU OLDUGUNU MALATYA DAN ATATURK TARAFINDAN ALINIP EVLATLIK EDILDIGINI SOYLEDIGINDE BUNU CANI ILE ODEDI.OBJEKTIF OLUN. OSMANLI ARSIVLERININ COGU HURDA KAGIT FIATINA BULGARISTAN A SATILDI COGU ARSIVLER ITTIHAT ILERI GELENLERINCE YOK EDILDI VE ELDEN CIKARILDI. O DONEMIN UNLU INGILIZ VE AMERIKAN GAZETELERININ ARSIVLERINE BAKIN CUMHURIYET HUKUMETLERININ VE 1915 KIRIMI SONRASI HUKUMETLERIN SORUSTURMALARINA BAKIN KAC KISININ KIRIMDAN OTURU CEZA ALDIGINI GORECEKSINIZ…ACIKCASI ARTIK SIRBISTAN DA BILE SILINMEKTE OLAN IRKLAR ARASI NEFRET VE DUSMANLIGI SURDURMEKLE BIR SEY KAZANAMAYIZ BIZ BIZE DUSENI YAPALIM GERISINDE DIGER MUHATAPLAR YAPSIN.SN YONETICI TEHDIT KUFUR VE ASAGILAYICI IFADELER TASIYAN TURKIYENIN SECILMIS CUMHURBASKANI BASBAKAN VE HUKUMETINE AGIR ITHAMLARDA BULUNAN KISILERIN YAZMASINA IZIN VERMEYIN. GORUS VE DUSUNCELERIMIZ FARKLI OLSADA YAPTIGINIZ BU ISTEN DOLAYI SIZI KUTLARIM
    SAYGILARIMLA

  60. 60

    Turgut Kücük
    19 Ara 2008 ~ 14:14

    BU SEREFSIZLER BU CÜRRETI NERDEN BULUYORLAR?

    BUNLAR TÜRK HALKINDAN ÖZÜR DILEMESI GEREKIYOR
    DÜNYA TARIHINDE BIR COK ÜLKELERDE SOYKIRIM YAPILMISTIR VE BU ÜLKELER YAPTIKLARI
    SOYKIRIMDAN DOLAYI YARGILANMISLARDIR.
    KALDI KI OSMANLI IMPARATORLUGUNUN VEYA BUNUN DEVAMI OLAN T.C. YARGILANMASI
    SÖZ KONUSU DEGIL VE OLAMAZDA.
    BUNLARIN AMACLARI BELLI.
    AMA BUNLARIN BU KADAR ILERI GIDEBILMESIDE BIR GERCEK VE BU RAHAT ORTAMIDA SIMDIKI HÜKÜMET SAGLAMISTIR.

  61. 61

    yabancı
    19 Ara 2008 ~ 14:18

    @ IBRAHIM TOMARZA:
    Bellliki sen baya kitap okumuşsun(“SIZLERE TEK ONERIM TANER AKCAM IN ERMENI MESELESI HALLOLUNMUSTUR ILETISIM YY OKUMANIZ…
    AYRICA GERCEK OSMANLI KAYNAGI MEVLANZADE RIFAT IN TURKIYE INKILABININ ICYUZU ADLI ESERI OKUMANIZDIR.PINAR YY” 2 Tane).Türkiyede kimse ırkçıkıl yapmıyor.Sen ve senin gibiler dışında.Türkiyenin ve türklerin yapmak istediğ şey sadece haksız bir suçlamaya karşı gerekli tepkisini göstermek….

  62. 62

    JustMaX
    19 Ara 2008 ~ 15:12

    Ne için ÖZÜR ??

    Bugün PKK nın yaptığının beş beterini, savaşta olduğumuz dönemde, hemde düşmanla işbirliği yaparak, VATANA İHANET ettikleri için öldürülmüş veya savaş bölgesinden uzağa sürülmüş olmalarından dolayı mı ÖZÜR ?

    Dünyanın her yerinde, ölüm cezası kaldırılmış olanlarda dahil olmak üzere, savaş durumunda VATANA İHANETİN bedeli idamdır. Bugün dahi bu böyleyken, 100 sene öncesi için özür dileyenler, kemiğin etrafında belki bir tutam et kalmıştır diye “kemik yalayanlar” grubuna girerler.

    Bir şey daha dikkatinizi çektimi ? listeye bir bakın. listedekilerin bir çoğu ermeni asıllı zaten. kim kimden özür diliyor ? liste kabarık görünsün diye türk olmadıkları halde oraya adını yazdıranları farkettiniz mi ? Amaçsa gayet basit. SÖZDE soykırımın 100.ncü yılında Türkiye’ye resmi olarak bunu kabul ettirmek.

    Listede adı bulunan türklerse bi kere düşünsünler bakalım KİME HİZMET EDİYORSUNUZ ?

    3-5 satır tarih bilenler bu tarz oldu-bittilerin kabul ettirişlerin örneklerini defalarca görebilirler. Kanmayın artık bu yalanlara. Benim merak ettiğimse bizimle BİZ olan birlikte TÜRK olduğumuz tüm azınlıklar çerkezi gürcüsü lazı kürtü ermenisi nasıl oluyorda bunlara kanıyor ve nasıl oluyorda vatanına ihanet ediyor ?

    Yüzyıllarca beraber yaşadığımız, Kurtuluş savaşımızda birlikte omuz omuza kan döktüğümüz, cephede kanımızın birbirine karışarak vatan toprağına karıştığı kardeşlerimiz nasıl oluyorda hainliği hoşgörebiliyor ?

    Batılı ülkelerin sürekli bir rüya olarak önlerine sürdükleri “Büyük Kıçıkırıkistan” yalanlarına nasılda inanabiliyorlar. En son güncel örneği ırakta senorya ediliyor. Iraklı kürtler vatanlarına ihanet ettiler, Abd tarafından ağızlarına bi parmak bal çalındı Kovanı toptan götürüyorlar. peki amaçlanan sadece bu mu? ıraktan sürekli olarak yahudiler tarafından büyük topraklar satın alınıyor. ve bu satın alma işlemi devam ederken dahi bazı eski abd’li siyasiler tarafından “yahudi toprakları israile verilebilir” açıklamaları geliyor. Siyonizmin sınırlarını incelerseniz orayı hiç bir şekilde kürt türkmen veya araplara yar etmeyeceklerinide anlarsınız. iki nehrin arasından (dicle ve fırat) kudüse kadar tüm topraklar vaad edilmiş topraklardır. Yahudilerin kutsal kitabından emirlerdir bunlar. Onlar için ibadettir buraları ele geçirmek. Bugünkü israilde bu şekilde toprak satın alıp devir ile olmadı mı ? göktenmi düştü israil denen devlet oraya ?

    Yani kısacası tek tek kibrit çöpü gibi kırıyorlar hepimizi. Kimse kibrit kutusundan çıkmasın, beraber duralım bir arada, gücü yeten gelsin kırsın. Amaç 1000 yıldır bi arada yaşayan, vatanını bir bütün olarak savunan toplumları, milliyetleriyle (kürt türk çerkez ermeni diye), inançlarıyla (ortadoks süryani sunni şii alevi diye) birbirlerinden uzaklaştırıp, mümkünse birbirlerine düşman etmek.

    Yapıyorlar mı ? Yapıyorlar helal olsun adamlara. 1000 yılda nerdeyse hiç safkan ırkın kalmadığı, kız alıp vermelerle birbirine kaynaşmış, Dünyanın en büyük özgürlük efsanesini 80 yıl gibi kısa bir süre önce yaşamış anadoluyu bile karıştırabiliyorlarsa yapamayacakları şey yoktur.

    Vatanına İhanet edenlerden özür dileyecek kadar yüzsüz değilim. Buna katılarak vatanıma ihanet etmem.

  63. 63

    JustMaX
    19 Ara 2008 ~ 15:18

    İtiraf edelim Yaşı müsait olanlar bilirki çocukken hep kovboyların tarafını tutardık. kimse kızılderilileri tutmazdı. onlar vahşiydi. zevk için öldürürlerdi. kafa derisi yüzerlerdi.. Ya şimdi ?? gerçekleri biliyoruzda ne oluyor ? Abd geriye veriyormu 24 eyaleti kızılderililere ? Nasıl versinki başta teksas var, petrolün kaynağı. kuru kuru özür dilese ne olacakki, bir toplumu yok etmiş.

    İşte sinemanın gücü. Hollywood yahudi parasından ibaret. kapitalizmin kalbi durumunda. sen bile sosyalistlik kişiliğinle örnek olarak dünyada eşi benzeri olmayan gelmiş geçmiş en büyük faşizm örneği olan yahudileri örnek veriyorsan.

    Beyninize kazınmış olanları becerebiliyorsanız bir kenara bırakın. 1.nci dünya savaşının sonucu ve yapılan aşağılık anlaşmalar (sevr’in bir benzeride almanlara dikte edilmiştir) 2.nci dünya savaşını hazırlamıştır, kaçınılmaz yapmıştır. Bu kayıtsız şartsız teslim anlaşmalarının sonucu olarak Alman ekonomisinin %80 gibi çok yüksek bir bölümü yahudiler eline geçti. Dünya savaşı gibi vahim bir durum içinde “Kudüste israil devleti” sözü alan yahudilerin bu ekonomiyi ingiltere ve Abd lehinde kullanmaya kalktığını söylemeyede gerek yok sanırım. Vatana ihanetin bedelini ağır ödediler. Sanırım Nazilerin bu kadarda insanlıktan payını almamış olduğunu hesaplamadılar.

    Ben Nazileri haklı göstermiyorum yanlış anlaşılmasın. Yaptıkları insanlık suçudur ve affedilemez. Tamamen suçsuz milyonların katledilmesinin iğrençliği yapanların insanlıktan çıktığının kanıtı zaten.

    Her olay sebep ve sonuçlarıyla değerlendirilmeli. 1915 olayları ise ders gibidir almanlar için. Ortada bir soykırım filan olmadığı gerçeğini kabullenmeyenler Osmanlı arşivlerini incelesinler. sadece tehcir (göçe zorlama) kararı vardır. Nereye ? savaş bölgesinden uzağa. ihanet edemeyecekleri yerlere. yollarda 10 yıldır kesintisiz savaş içinde olan osmanlı ordusundan kaçan asker kaçaklarının oluşturdukları çeteler ve bazı insanlıktan çıkmış aşiretler tarafından (türk-kürt-gürcü) paraları ve eşyaları için öldürüldükleri gerçektir ama bundan dolayı osmanlı devleti veya türk milleti sorumlu tutulamaz. Hele hele ermenilerin bir bölümünün vatanına ihanet ettiği göz önünde bulundurulursa yapılan geleneksel osmanlı hoşgörüsü kapsamında bile değerlendirilebilir.

    Başka bir örneği yokturki savaş esnasında vatana ihanet eden bir toplum göç ettirilsin. Diğer örneklerde sonuç ya hainlerin başarısıyla sonuçlanmıştır veya ihanet edenlere katliam yapılmıştır. Bu akıl yürütmeyle sonuç olarak elimize ne geçiyor ? Ermeniler katledildi !!! Felsefi çıkarımlarla tarih açıklanmaz, bu safsata olur. Osmanlı arşivleri açık, Rus arşivleride açıldı. Eee karşılıklı 2 toplumunda tarihçileri bir kurul oluşturup araştırsınlar beraber işte. NEDEN kabul etmiyor Ermenistan ???

    “”Bende azınlığım, bunlarda azınlık, onlar ihanet ediyor, bende ihanet edeyim”" böyle bir mantık varmı ? Maalesef Vatanımızda durum bundan ibaret..

    Adınada sosyalizm demeyin. siyonizm-kapitalizm uşaklığı deyiverin. Benide sosyalistliğimden utandırmayın. Heleki Faşizmin en uç noktası siyonizmi ezilen taraf olarak göstermeye kalkmayın gidip filistin’in haline bakın. Madem yahudiler soykırıma uğramış olmanın acılarını biliyor !! Neden aynısını filistinde kendiside yapıyor ?

    Kuzey ırakta ve güney doğu anadoluda büyük parseller halinde toprak almaya devam ediyorlar. Bakalım sıra ne zaman bize gelecek. Yeni filistin olmaya aday yerler.

    Ortadoğuda sahne alan “Siyonizm Tiyatrosu”nda boşta tek rol var. Figüranlık. Hiçte sıkıntı çekmeyecekler sanırım.

  64. 64

    shamil
    19 Ara 2008 ~ 20:55

    merhaba tum turkiye..ben ata yurdu AZerbaycandan yaziyorum…shu ermeniler istemedikleri sey yok..hem karabagi isgal etdiler ,hem hocalida katliam yaptilar,hem ermeni soykirimi iddialarini soyluyorlar,hem erzurumu ve karsi kendi topraklari zann ediyorlar, hem de sinirlarin acilmasini istiyorlar…gelsenize Bakuyle Istanbulu da verelim ..:)
    vallahi versek gotururler….sonra da soylerler ki antarktida bizim baba yurdumuz.orasida bizim ..

  65. 65

    Yunus Karaçöp
    20 Ara 2008 ~ 04:07

    NE İDİLER

    Derya’yı testi testi, çalıpda bitirdiler
    Sütçünün eleğinden, deveyi geçirdiler..
    Kılıç çekip derya’ya, haddini bildirdiler
    Havadan külâh yapıp, fikrime giydirdiler..

    Kırk sıratdan geçirip, kan revan getirdiler
    Vicdanları yuttular, sonrada geğirdiler…
    Civadan hırka dikip, üstüme giydirdiler
    Rüzgara eğer vurup, sırtına bindirdiler…

    Mezar kazıp semaya, yıldızları gömdüler
    Devşirdiler erike, rüzgarı süpürdüler…
    Dalgaya kurşun sıkıp, suları öldürdüler
    Aynadaki sûretdi / sûrete tükürdüler…

    Malasız malzemesiz, ruha duvar ördüler
    Dalgaya kement atıp, havanda su dövdüler..
    Satılmış ahlâksızlar, birer takma dildiler
    Namus şeref ne gezer, haince eğildiler…

    Cenazeyi bırakıp, ruhunu götürdüler
    Doğacak bebeklerin, listesini verdiler…
    Patırtıyı duymadan, ossuruğu gördüler
    Tutupda teker teker, çiğneyipte yediler…

    Denize dikiş atıp, sudan gömlek giydiler
    Cehennem ortasında, kor’da serinlediler…
    Ne sevdiler Milleti / Nede sevildiler
    Adları sözde AYDIN, oysa hiç bir ŞEYDİLER……..

    yudumyunus
    yunus karaçöp

    BU ŞİİR SÖZDE KENDİLERİNİ AYDIN ZANNEDEN ÖZÜR DİLEYEN LİBOŞLARA ATFOLUNUR.

    NOT: Bu Vatan, bu Ülke, bu Halk için iyi niyet timsali, dürüst, çalışkan, şerefli haysiyetli, onurlu AYDINLARIMIZI tenzih eder, gün geçtikçede sayılarının çoğalmasını dilerim……Saygılarımla….

    Yunus Karaçöp……………..yudumyunus

    Hainler

    Bu asil Türk milleti içimizdeki hainleri artık merak etmeyecektir çünkü bu talihsiz listeye bakmamız yeter de artar bile…Sözde aydınlarımız gene TAKMA DİLLERİNİ takdılar ama unutulmamalıki bu millet onların ağababalarını çoktan biliyor..Her dönemde ülkemizi bir şekilde kaosa sürükleyen bu ZIBINIMIN AYDINLARI gene bir şeyler yumurtladılar..Boşuna dememişler Eşeklik baki kalır her hallerinden takma dil oldukları anlaşılmakta liboşlanacağız diyede yalakalık yapmaktadırlar..Hem şahsım hemde Türk milleti adına bu hareketi şiddet ve nefretle kınıyor, bu tür safsatalara alet olanlarada boş ver aydın olmayı salaklığını belgelemiş olduğunu hatırlatıyorum..Bu ülkede her dönem hainler olmuştur vede olacakda, hainlerin abad olduğunu gören göz dünyaya gelmemiştir..Ama iyi oldu gerçek HAİNLER listelenmiş oldu..Allah akıl fikir versin..Bu hareketlerinden dolayı hemen Asil Türk halkından özür dilesinler.. Yoksa eşeklikleri perçinlenerek baki kalacaktır…Saygılarımla…yudumyunus…yunus karaçöp

    Yunus KARAÇÖP

  66. 66

    IBRAHIM TOMARZA
    20 Ara 2008 ~ 12:36

    SAYIN YONETICI YAPMIS OLDUGUNUZ DEMOKRATIK KATKIDAN OTURU SIZLERE TESEKKUR EDERIM. DEMOKRASI HOSGORU VE DUSUNCELERE SAYGIYI ICERIR.SIMDI YAZILARIMA KARSILIK VEREN BAZILARINA SUNLARI SORMAK ISTIYORUM.BIZ TURKLER SUREKLI ATALARIMIZ KATIL OLAMAZ DIYE INANMAK ISTIYORUZ.BU INANCIMIZ OZDE VICDANI HISLERIMIZE DAYANIYOR.
    PEKI BIZ KIMLERIN TORUNLARIYIZ???*SONUCUN TOPLU KIRIM ANLAMINA GELEBILECEGINI BILE BILE ERMENILERIN ZORLA GOC ETTIRILMESI EMRINI VEREN CINGENE TALAT PASANINMI??BU EMRI ERMENILERIN DE OTESINDE TUM HRISTIYANLARI KAPSAYACAK BICIMDE HUNHARCA UYGULAMAK ARZUSUNDA OLACAK KADAR GOZU DONMUS DIYARBAKIR VALISI DR.MEHMED RESITLERINMI???BIZZAT MEHMED RESID TARAFINDAN PUSUYA DUSURULUP KATLEDILEN LICE KAYMAKAMI HUSEYIN NESIMILERINMI???BEN ESKIYA DEGILIM VALIYIM BU EMRI UYGULAMAM DEYINCE MEMURIYETTEN ATILAN HASAN MAZHARLARIN MI???KIMLERIN MANEVI TORUNLARIYIZ???ITTIHATCILARIN ISIMLERINI HER YERE VERIYORUZ.ONURLU DIRENISLERI GEREGI ITTIHATCILARCA KATLEDILEN HUSEYIN NESIMI VE SABIT BEYLERIMZIN ISIMLERINI NEREYE VERIYORUZ?I??TALAT IN VB BENZERLERININ ISIMLERI BAS KOSEDE O TALAT KI SOYLE DIYORDU..ERMENI VARLIGINA SON VERENE DEK VICDANIN SESINI DINLEMEYE YER OLMAYACAKTIRI??*EREGLIDE DELI MUSTAFA NIN TEHCIR SIRASINDA ERMENILER IN ZORLA GOC ETTIRILMESINI -TURKLER BULGURSA ERMENILER YAGDIR TUZDUR GAVURSUZ MEMLEKET OLMAZ DIYEN VE KIRIMI BIR OLCUDE ONLEYEN ADAMIMI HATIRLIYORMUYUZ??BU ARADA BENI OKUMA FAKIRI ILAN EDEN ZEVATA VERECEGIM LISTEDEN AYHAN OKTAR IN GAYRIMUSLIMLER VE EKONOMIK DURUM TURK MILLIYETCILIGINI ONERIRIM…DAHA LISTE UZUN….FASIZAN BAYRAK MITINGLERININ HARARETLI DESTEKLEYICILERI BIL CUMLE TUM SERIATCILAR YOBAZLAR HER BOY VE SOYDAN IRKCILAR FINCANCI KATIRLARININ URKMESINDEN NE DENLI RAHATSIZ OLSALARDA HER TURLU KUFURU KULLANSALARDA BU GUZELIM ULKEMIZDE ARTIK GERCEKLER BALCIKLA SIVANMAYACAK KADAR ACIKTIR.
    SAYGILARIMLA
    YASASIN HALKLARIN KARDESLIGI
    ARTIK INSANLIGIN OLCUTU IRKCI OLUP OLMAMAKTIR
    SOY DAN GELIP GELMEMEK DEGIL

  67. 67

    irfandegirmenci
    21 Ara 2008 ~ 12:20

    öncelikle şunu söylemek isterimki bügün özür dileme gafletinde bulunan hainler Atatürkün gençlige hitabede bahsettigi dahili hainler. Bir cumhur başkanı düşününki soydaşımız olan azerbaycana.geşmişte bizim atalarımıza oldugu gibi katliam yapan ve bunu meşrulaştırmaya çalışan bir ülkenin topraklarına maç muhabbeti yapmaya gidiyor.şimdi türki cumhuriyetleri size güvenirmi TÜRKİYE size güvenirmi kendini aydın zanneden bu dahili hainler kaç makale yazmışlar kaç bilimsel tez hazırlamışlar hangi müthiş icatları var….HİÇ bu insanlar 2 satır yazı yazsınlar gazetede birde devlet büyüklerine sövdülermi TÜRK milletine ikide hakaret ettimi aydın olurlar olmasalarda olmaya zorlanırlar..bu özür kampayasından avrupalı ermenilerden ne kadar aldınız.. AB fonundan hangi teminatları aldınız çifte pasaportmuydu..sizin gözünüzü döndüren..bu milletin paralarıyla zengin olan şarkıcılar türkücüler şimdi ermeni diasporasınamı göz diktiniz….EY bizim saf milletimiz uyanın artık bişe olmaz demelerimiz bügün pkk yı başımaıza bela etmedi..ermenilerde bizden diyenler düşte gör..düşte gör..düşte gör..

  68. 68

    alirıza
    21 Ara 2008 ~ 18:20

    İbrahim tomarza sana yorum yazanlar bazen yorumlarında abartıya kacmıs olabilirler.nedeni de iftira gibi bir lekenin turk milletine bulasmasını hazmedemektir.oyle ki aynı leke ermenilere bulassa heralde bugun ki tepkilerinden fazlasını yaparlardır.Bilgiden egitimden bahsediyorsun egtimli misin bunu anlıyamadım cunku eger bi tez savunacaksan ki munazara tekniginden haberin olmalı belgesiz tez savunulamaz.bunun anlamaı su olmalı o zaman gidip osmanlı fransız rus ve alman belgelerini incelemen gerekir ki o zaman da aydın denenlerin soyledigi resmi tarih bizi ilgilendirmiyo diceksin,tarih belgelerden kurulu sozlerin kifayetsiz kaldıgı yer iken bunu soylemek ne kadar egitim gerektirir merakediyorum.turk arsivleri agzına kadar acıkken bunları arastırmadan boyle soylemler soylemen egitim seviyeni ortaya koyuyor ki turk savları belgeler uzerine dayalı ve hiç bir platformda ermeni savunucuları karsı tez savunucusu olarak katıılmamaktadır.Peki burdan sana soruyorum eger karsı karsıya savunmaktan kacıyorsan,eger belgelere guvenmiyorsan,yazılanları ki bunlar fransız rus ve alman kaynaklarında mevcut belgeleri kabul etmiyorsan neyi nasıl savunuyorsun kulaktan dolma bilgilerimi? kokenin ne olursa olsun insna olmak vicdanı olmak yeterli gercekleri gormek için.En basiti eger osmanlı soykırım yapsaydı emin ol suanda hala osmanlı olurdu,bunu yapmadıgı halkları serbest bıraktıgı iiçin içerden guvendigi halklardan saldırırlarla yıkıldı. Basit şeyleri anlamak yada gormek için ermeni turk olmana gerek yok vicdanlı insan olman yeterli.

  69. 69

    Ahmet
    26 Ara 2008 ~ 22:40

    Türk düşmandan özür dilemez

    Nerden çıktı bu bet haber
    Türk düşmandan özür dilemez
    Dağılır köy, batar şehir
    Türk düşmandan özür dilemez

    Düzü terse yazanlar var,
    Doğru yoldan azanlar var,
    Türke kuyu kazanlar var
    Türk düşmandan özür dilemez

    Hakkı nahak yazanlar var
    Safımızı bozanlar var
    Zifir kaynadan kazanlar var
    Türk düşmandan özür dilemez

    Birleşdirir bölgeleri
    Nurlandırır gölgeleri
    Kılıç çeker bilgeleri
    Türk düşmandan özür dilemez

    Ata çoşkun, ana dolu,
    Akıp akıp kana dolu.
    Baş kaldırar Anadolu
    Türk düşmandan özür dilemez

    Yenilmez, görse sınak, kale,
    Kıymaz bize kınak kale,
    Silkelenir Çanakkale,
    Türk düşmandan özür dilemez

    Oğuz olar, kopuz olar,
    Kopuz dönüp topuz olar,
    Biri doksan dokuz olar,
    Türk düşmandan özür dilemez

    İster ala, sata türkü,
    Bulur bazen hata türkü,
    Bin-bin olar Atatürkü,
    Türk düşmandan özür dilemez.

    İyi bilir doğu batı,
    Nerden gelmiş türkün zatı
    Elden verməz ihtiyatı,
    Türk düşmandan özür dilemez

    Oltasıdır, kancasıdır,
    Şer yoluna varmasıdır,
    Parmak iblis parmağıdır,
    Türk düşmandan özür dilemez

    Elden eğri, ağıldan şaşı,
    Şeytanındır atılan taş,
    Dünya alt üst olur, kardeş,
    Türk düşmandan özür dilemez

    Şehit ruhu şehit canı,
    Şehit beyi, şehit hanı,
    Sel sel olur şehit kanı,
    Türk düşmandan özür dilemez

    Mezar olur, beşik olur,
    Siper olur, keşik olur,
    Bağrı delik delik olur,
    Türk düşmandan özür dilemez

    Dağ uçar, dere dökülür,
    Şer suyu şere dökülür,
    Gök kopar yere dökülür
    Türk düşmandan özür dilemez

    Arayın bulun zatını,
    Öğrenin yedi katını,
    Sayfalayın hayatını
    Türk düşmandan özür dilemez

    Dünya kadar hakikattir
    Tanrı payı bir milletdir.
    Yenilmezlik, katiyyettir,
    Türk düşmandan özür dilemez

    Nə küheylanı, ne nalı var,
    Kana batmış bir hali var.
    Küle dönmüş Hocalı var,
    Türk düşmandan özür dilemez

    Ey düşmandan özür dileyen
    Erzurumda, Karsta, Vanda,
    Karabağda Nahçıvanda,
    Lenkeranda, İrevanda
    Şehit kanı göl-göl olan,
    Her bir yurtta, her bir yanda,
    Kanadları kırılan,
    Yavrulardan özür dile!
    Beli kırılan, mahzeni çöken,
    Köprülerden özür dile!!!

    Gözü yolda er bekleyen,
    Sunalardan özür dile!
    Oğlu ölen, ateşi sönen,
    Analardan özür dile!
    Şehit olan her erkekten,
    Her kadından özür dile!
    Süngülerin ucundakı
    Kundakların, beleklerin
    Feryadından özür dile!
    Eğer kanın temizdirse,
    Git evinde öz anandan,
    Öz eşinden özür dile!!!

    Bu torpağın her karışı,
    Sakaryadır, Malazgirtdir.
    Her kalesı bir ordudur,
    Her kayası bir yiğittir,
    Eğil türkün, toprağına
    O topraktan özür dile!
    Türkün ana devletine
    Dalga dalga ışık veren
    Bin yıllardır sönmez olan
    Gür ocaktan özür dile!
    “Şüheda gövdesi bir baksana
    dağlar, taşlar.
    O rükü olmasa
    Dünyada eğilmez başlar.
    Vurulub tertemiz alnından
    uzanmış yatıyor.
    Bir hilal uğruna, Ya Rebb
    Ne Güneşlər batıyor!” *
    Öp bu şiirin er satrını,
    Her sayfadan özür dile!
    Eğil Türkün bayrağına,
    İstiklalla bütünleşen
    Ay Yıldızla Vatanlaşan
    O bayraktan özür dile!!!
    O bayraktan özür dile!!!

    Zelimhan Yakup.

  70. 70

    Yunus Karaçöp
    29 Ara 2008 ~ 00:41

    LİSTE ÇIKTI..

    Liste çıktı vay anam vay
    Aydın denen haini say
    Üç beş rüküş bir sürü gay
    Özür diler ÖZÜRLÜLER….

    Hainlikden çare umar
    Bizde hain tomar tomar
    Karakaçan fino çomar
    Özür diler ÖZÜRLÜLER…

    Aydın imiş kör olası
    Liboşluk onun modası
    Hele bak itin tulası
    Özür diler ÖZÜRLÜLER…

    Sam amcadan öpücüğü
    Sümüklü Culuk cücüğü
    Sözde aydın bok böcüğü
    Özür diler ÖZÜRLÜLER…

    Hadi sende it uşağı
    Hem bitlisi hem yavşağı
    Türkiye’nin sol ta.ağı
    Özür diler ÖZÜRLÜLER…

    Yunus Karaçöp
    yudumyunus

  71. 71

    Başer TUTUK
    1 Oca 2009 ~ 23:01

    :) sadece gülerim ben böyle masallara

  72. 72

    SirGLooMy
    2 Oca 2009 ~ 00:03

    madem öyle bende özür diliyorum
    ps: kendimden

  73. 73

    ahmetcan
    2 Oca 2009 ~ 15:54

    kimseden özür dilemiyoruz.kendilerini aydın sananlar,beş para etmez insanlar.

  74. 74

    ARK0
    2 Oca 2009 ~ 19:55

    özür dilenecek birşey olduğunu göremiyorum :)

  75. 75

    Extacy
    4 Oca 2009 ~ 00:03

    Dün onları tınlamadık bugünde tınlamayız Çünkü Burası Türkiye Cumhuriyeti

  76. 76

    ZeratuL
    7 Oca 2009 ~ 22:46

    özür dilemiyoruz

  77. 77

    İbrahim Kaya
    1 Şub 2009 ~ 12:26

    IBRAHIM TOMARZA …Senin saçmalıklarını dinlemek bile gereksiz…Sadece şunu yazayım. Amerikalılar, Avustralya özür diledide ne oldu? Aslında belkide Ermenilere..ve işbirlikçi uşaklara gösterilen tepki ve cezalandırmalar az bile ki hala konuşuyosunuz…Sen önce gitde Ermenilerin Azerbeycan da yaptıklarına bak..Gerçekten sizin gibi satılmış , ahlaksız yada ahmaklar yeterince konuştu …en azından vizdanını aklını dinle…Adının İbrahim olduğundan da ciddi şüphelerim varya..Gerçi aramızda Ergenekon gibi abartılı uydurmalara bile inanan ahmaklar olduktan sonra sende onlardan biri olabilirsin…

  78. 78

    taner
    3 Nis 2009 ~ 16:21

    ruslarla savaşırken arkamızdan vuran kimdi

  79. 79

    taner
    3 Nis 2009 ~ 16:22

    biz ki TÜRK EVLATLARI OLARAK TÜM BU ÖZÜR DİLEYENLERİN TÜRK OLDUĞUNA İNNAMIYORUZ.ÇÜNKÜ TÜRK DEMEK BU DEMEK DEĞİLDİR TÜRKLÜK ATATÜRKÜN YAPTIKLARINA HAKARET ETMEK DEĞİLDİR TÜRKLÜK DEMEK ASİLLİK DEMEKTİR VE BİZLER EĞER SOYKIRIM YAPTIYSAK SIKIYORSA ERMENİLER ÇIKIP KANITLASINLAR BİZ SONUNA KADAR DÜNYA YANSA BİLE SOYKIRIM YAPABİLECEK BİR MİLLET DEĞİLİZ.
    ŞİMDİ SİZE SESLENİYORUM TÜRK HALKI UYANINUYANIN DA BU ENTRİKALARI GÖRÜN VATANINIZA SAHİP ÇIKIN
    YAŞAŞIN CUMHURİYET
    YAŞASIN ATATÜRK

  80. 80

    Oral BİLİCİ
    10 Nis 2009 ~ 17:34

    türkün türkten başka dostu olabilir diyen varsa işaret etsin görelim! türkler tarihte iyi niyetlerinin hep acısını çekmiştir ama acı çektikçe direnç kuvvetlenir bu unutulmamalıdır. halkın büyük çoğunluğunun bilinçlendiği, kritik bilgileri, yayılmış yatarken tv den değil, kan-ter içinde çalışırken kitaptan aldığı, sağın solun duruşuna kendisini kaptırmayıp soylu ve temiz tarihinden feyz aldığı günler inşallah beklediğimizden çok daha erken gelecek. imtiyazlı ortaklık, stratejik dost gibi saçmalıkları yutmayan, üç beş senenin hesabını yapıp cebini doldurmaya uğraşmadan, gerçekten vatana hizmet etmek için vekil olan ve bunun sorumluluğunu hakkıyla yerine getiren yöneticilerimiz elbet olacaktır! bugünün genç nesli yarının yöneticileriyse bilinçlenme esastır. türkü yavaş yavaş eritme politikalarının son bulacağına inanmak rüya görmekten farksızdır, öyleyse bu politikalardan daha hızlı bir bütünleşme içinde olmalıyız. bir çikolata şekere kandırılabilecek insanların kendilerini aydın diye nitelendirmeleri gülünçtür. bir alimin “ben alimim” demesi ne kadar abestir, öyle ki bazı sıfatlar ancak halk tarafından benimsenmişse değer kazanır. değerli yorumlarını okuduğum fikir kardeşlerime selam gönderiyor, inşallah birgün bu düşünceleri fiile dönüştürme fırsatını beraber bulacağımızı umuyorum…

  81. 81

    Onur
    30 Kas 2009 ~ 19:35

    Ozur dilemek sanimizdandir, medeniyetimizdendir.
    Devlet karariyla cikmis bir techir (ya da varlik vergisi vb.) kararini lanetliyorum. Hala icimizde dinmeyen bu nefret nedendir? Herkes acilar cekmis bunu inkar etmek ne kazandiracak. Bunun icin geride kalanlardan ozur diliyorum. Bu benim ne vatanseverligimi azaltacak ne de insaniyetimi. Turk olduguma da mecbur degilim kimseye inandirmaya.
    Herkese sagduyu!

  82. 82

    Süleyman
    10 Mar 2010 ~ 14:16

    Ermeni kardeşlerimiz ! Bizleri keserken size zorluk çıkarttığımız için özür diliyoruz.
    Bizlere tecavüz etmek istediğinizde direndiğimiz için öldürülüp size o zevki vermediğimz için özür diliyoruz.

    Gizli köhne mahsenlerde bizleri vurmak için mermi üretmek zorunda kaldığımızz ve size daha iyi yerler sağlayamadığımız için özür diliyoruz.

    Gözlerimizi oyup öldürdüğünüz için teşekkür ediyoruz.

    Bizleri canlı canlı yaktığınız ama yinede ölmediğimiz için sizlerden özür diliyoruz.

Yorum Yazın